Bilakah Aku Bisa Meng'update' Blogku Ini?




Salam.


Lama rasanya tak saya update blog saya ini. Tak seperti masa-masa sebelum ini. Boleh dikatakan stiap minggu ada saja bahan yang saya post. Mungkin disebabkan exam yang sedang saya lalui ini. Seatakat hari ini, hanya tinggal 2 kertas saja lagi : Biologi Ikan Akuakultur dengan Prinsip Akuakultur yang merupakan subjek kegemaran saya. Masing-masing hari Isnin dan Rabu.


 PEMANDANGAN DALAM DC TIME PAPER B.INGGERIS


Maaf sekali lagi kerana lama tak meng'update'. Insyallah, pas habis exam akan ada pertambahan bahan dalam blog ini. Maaf sekali lagi. Akhi dan Ukhti, doakan saya dapat menjawab 2 kertas terakhir ini dengan tenang dan jaya.


Nantikan bahan terbaru dari saya.


Wallahualam

0 Response to Bilakah Aku Bisa Meng'update' Blogku Ini?

Post a Comment